Služba Index
- Co je služba Index?
- Kolik kontaktů je možno vložit?
- Je možné si Index vyzkoušet?
- Co jsou TOP vizitky?
- Jak začít?
- Další otázky
Co je služba Index?
Index stavebky.cz je služba pro podnikatele – zprostředkovatele finančních služeb, zejména stavebního spoření a úvěrů poskytovaných stavebními spořitelnami. Uživatelé Indexu mohou vložit své kontaktní údaje do mapy zprostředkovatelů, kde návštěvníci stavebek.cz hledají kontakty pro uzavření smlouvy.Kolik kontaktů je možno vložit?
Na Indexu se kontakty vkládají formou vizitek.Index nabízí dvě varianty registrace:
- Standard – pro vložení jedné vizitky
- Multi – pro vložení více vizitek
Index Standard
Je varianta optimalizovaná pro uživatele, který chce vložit právě jednu vizitku s kontaktem na sebe. Stačí vyplnit jednotlivé údaje, případně nahrát fotografii a je hotovo.
Index Multi
Pro správu více vizitek je určena varianta Index Multi. Data s vizitkami se nezadávají jednotlivě, ale načítají se z vhodného zdroje dat. Zdrojem dat může být:
- Tabulka v Excelu na vašem počítači (soubor s koncovkou .xlsx)
- Tabulka Google
- CSV soubor dostupný prostřednictvím internetu (umožňuje propojit službu Index s vaším počítačovým systémem).
I když vizitky vypadají stejně bez ohledu na to, zda byly vytvořeny v Indexu Standard nebo Multi, obě varianty mají odlišné uživatelské rozhraní a není možné mezi nimi jednoduše přecházet. Je však možné jeden účet zrušit a založit si účet nový.
Je možné si Index vyzkoušet?
Ano, můžete si bezplatně vytvořit účet a vytvořit si vlastní vizitku (nebo několik vizitek ve variantě Multi). Po dobu dvou týdnů si můžete zkoušet jak to funguje. Váš účet ovšem bude neaktivní, vámi vytvořené vizitky se budou zobrazovat pouze vám.Pokud budete spokojeni, můžete svůj účet kdykoli aktivovat. Po aktivaci a zaplacení poplatku se vámi vytvořené vizitky začnou zobrazovat návštěvníkům, kteří na naší mapě hledají zprostředkovatele.
Co jsou TOP vizitky?
Při zobrazování jednotlivých vizitek hraje důležitou roli jejich pořadí. Je přirozené, že větší šanci na úspěch mají vizitky zobrazené na předních místech. Základní pořadí je dáno adresou, která je na vizitce (město, ulice, jméno). Za příplatek je však možno vizitku takzvaně „TOPovat“. TOPované vizitky se pak budou zobrazovat před vizitkami, které TOPované nejsou. Výsledné pořadí je tedy následující:- Nejprve se zobrazí TOPované vizitky, jejich pořadí je dáno adresou na vizitce (město, ulice, jméno).
- Za TOPovanými vizitkami jsou zobrazeny ostatní vizitky, které TOPované nejsou, jejich pořadí je dáno adresou na vizitce (město, ulice, jméno).
Jak začít?
Obraťte se prosím na mne. Dohodneme potřebné detaily, získáte přístup do testovacího účtu který si budete moci vyzkoušet.Nastavení vizitky / vizitek
Přihlaste se k vašemu účtu a v horním menu zvolte možnost . Nastavení vizitek se liší podle toho, zda máte verzi Standard nebo Multi.- Index Standard – nastavení vizitky
- Index Multi – nastavení vizitek
Vytvořené vizitky si můžete prohlédnout kliknutím na tlačítko
na stránce vašeho účtu. Uvidíte mapu, na které budou zobrazeny pouze vaše vizitky. Tak si můžete zkontrolovat výsledek nastavení. Dokud není účet aktivován, zobrazují se vizitky pouze vám, ostatní návštěvníci je neuvidí.Aktivace účtu
Aby se vaše vizitky začaly zobrazovat všem návštěvníkům webu, je nutno účet aktivovat a zaplatit poplatek. Na stránce vašeho účtu najdete tlačítko . Před vlastní aktivací je vhodné vyplnit ve vašem profilu (menu ) vaše fakturační údaje. Není to nezbytné, ale fakturační údaje uložené ve vašem profilu se uloží a nebudete je muset pokaždé vyplňovat.
- Při aktivaci účtu Standard si zvolíte, zda chcete mít svou vizitku TOPovanou.
- Při aktivaci účtu Multi si zvolíte, kolik vizitek budete chtít zobrazovat a kolik vizitek budete TOPovat.
Po odeslání formuláře obdržíte e-mailem potvrzení a údaje k platbě. V současné době je možná pouze platba bankovním převodem. Jakmile bude platba připsána na účet, bude váš účet aktivován a vaše vizitky se začnou zobrazovat všem návštěvníkům.
Další otázky
Co když mi nevyhovuje nabízený postup objednání?
I když je standardní způsob registrace a následné aktivace a vystavení faktury jednoduchý, nemusí vyhovovat všem. Objednávky je možno řešit i individuálně, obraťte se na admin@stavebky.cz.Prodloužení aktivace
Aktivace vašeho účtu po jednom roce vyprší. Aby se vaše vizitky zobrazovaly dále zobrazovaly, je nutné aktivaci obnovit. Aktivaci je možno obnovit nejdříve 60 dnů před koncem aktuálního období (budete upozorněni e-mailem). Pokud aktivaci neobnovíte, vaše vizitky se přestanou zobrazovat. Pokud aktivaci neobnovíte ani během následujících 30 dnů po skončení zaplaceného období, může být váš účet smazán.Jakým způsobem zaplatím?
Aktivace i její prodloužení je možno zaplatit bankovním převodem. Číslo účtu a variabilní symbol obdržíte e-mailem po provedení aktivace.Kde najdu fakturu?
Faktura bude vystavena po provedení platby. Budete si ji moci stáhnout ve správě vašeho účtu.Změny, problémy, zrušení účtu
Veškeré požadavky týkající se Indexu posílejte mailem na adresu admin@stavebky.czKde najdu odkaz na spravování účtu?
Váš účet můžete spravovat zde: Správa ÚčtuOdkaz na správu vašeho účtu najdete také v dolní části každé stránky pod názvem „Index – správa účtu“.